niedziela, 29 października 2017

Bliźniacza miłość


OPIS.
Daj się wciągnąć w sieć intryg i kłamstw.

Kiedy jedna siostra umiera, druga musi dołożyć wszelkich starań, by przetrwać.
Abi cały czas nie może się pozbierać po tragicznej śmierci jej siostry bliźniaczki. Od wypadku minęło półtora roku, jednak nadal bierze antydepresanty, chodzi na terapię. Ale przede wszystkim widzi Lucy wszędzie: w oknie restauracji, na przejściu dla pieszych, biegnącą do autobusu… Chociaż dobrze wie, że nigdy już nie spotka siostry, nie ustaje w jej poszukiwaniach.
Ale gdy poznaje Beatrice, wszystko zmienia się na lepsze. Bea jest lustrzanym odbiciem Lucy. Takie same oczy, takie same włosy, twarz o kształcie serca i wydatne usta – dla Abi to znak. W dodatku Bea sama również jest bliźniaczką… Nic dziwnego, że Abi do niej lgnie, a znajomość rozwija się w piorunującym tempie. Wkrótce dziewczyna wprowadza się do Beatrice i jej brata bliźniaka - Bena, z którym szybko zaczyna łączyć ją namiętny romans…
Relacje w tym dziwnym trójkącie stają się coraz bardziej napięte, a w ich pięknym wspólnym domu zaczynają dziać się dziwne rzeczy – wygląda na to, że ktoś pod nieobecność Abi myszkuje w jej rzeczach, giną też bezcenne listy, ktoś wysyła groźby… Abi czuje się coraz bardziej zagrożona. Ale czy to Bea chce pozbyć się rywalki? Czy może Abi pragnie zwrócić na siebie uwagę ukochanego?
W tym klimatycznym psychologicznym thrillerze nic nie jest takie, jakim z pozoru się wydaje.
WSTĘP.

Tak, tak jestem już po przeczytaniu tej lektury przy której miło spędziłam czas. Autorka początkowo mnie zniechęciła, ale później zaciekawiła, a na koniec zaskoczyła.

ROZWINIĘCIE.

Po długim opisie przedstawiającym o czym jest książka można stwierdzić, że może to być bardzo dobry thriller, ale według mojej opinii nie jest to jakieś wybitne arcydzieło, które będę wspominać jakoś długo.
BOHATEROWIE:
Główną bohaterką jest Abi, która nie potrafi sobie poradzić ze śmiercią swojej bliźniaczki. Według mnie jest ona czasami bardzo irytująca, a nawet denerwująca swoim zachowaniem. Jednakże nie wiem jak ja bym się zachowywała po stracie bardzo bliskiej mi osoby.
Następną bardzo ważną bohaterką jest Bea, która wkracza w życie naszej bohaterki już na samym początku tego czytadła. Bea wydawała mi się bardzo ciekawą osobą, która ma swoje jakieś tajemnice. Początkowo bardzo ją polubiłam, nawet bardziej niż Abi, ale czytając dalej coraz bardziej zaczynałam wątpić czy naprawdę jest taka dobra i przyjazna.
Ostatnią ważną osobą występującą w tym thrillerze jest Ben. No i tu się zaczynają schody, ponieważ do praktycznie samego końca tej książki byłam nim zachwycona. Uroczy brat bliźniak zakochany w naszej bohaterce, ale niestety na samym końcu dowiadujemy się o nim prawdy.
Są jeszcze inne postacie występujące w tej mrocznej powieści, ale uważam, że nie są oni tak ważnymi osobami by o nich opisywać.
A co o AUTORCE:
Pierwszy raz spotkałam się z tą pisarką i myślę, że nie ostatni. Uważam tylko iż do połowy książki nie wiedziała chyba jak naprawdę ją rozkręcić by zachęcić czytelnika do czytania. Przez to pierwsza połowa okazała się nudna i nic specjalnego się w niej nie działo. Jednak już w drugiej połowie naprawdę jest mega. Te zwroty akcji i nieoczekiwany, zdumiewający koniec szczerze powala.
No i jaka jest MOJA OPINIA:
Zabierając się za tą pozycję myślałam, że będę czytać ją jednym tchem i autorka po prostu wciągnie mnie w świat, który tam przedstawiła. Nie powiem, że tak nie było, bo bym skłamała.
Intrygi, kłamstwa i tajemnice tak mogę opisać w trzech słowach tą historię.
Książka ciekawa i interesująca. Jednak jest mały minus, o którym muszę tutaj napisać. Niby chce się ją czytać by dowiedzieć się dalszych losów, ale dopiero od połowy książki. Co nie zmienia faktu, że opisana tam treść naprawdę zaskoczyła mnie dopiero na samym końcu. Za to wielkie brawa dla tej pisarki.


ZAKOŃCZENIE.
Nasuwa się tylko jedno pytanie na koniec, a mianowicie chodzi o to czy polecam tą książkę. Myślę, że każdy kto lubi thrillery psychologiczne może ją śmiało przeczytać,a co z czytelnikami, którzy pierwszy raz spotkają się z takim gatunkiem literackim? Według mnie jestem za tym, żeby sięgnęli po nią, ponieważ nie jest to najgorsza lektura, którą czytałam z tego gatunku. Dlatego też moja ocena to:
7/10



74 komentarze:

  1. Mam na temat tej książki mieszane uczucia... Bardzo lubię thrillery, a po Twoim opisie z jednej strony go czuję, ale z drugiej wydaje mi się, że dobry thriller psychologiczny to taki,który wciąga bez reszty albo przerywasz jego czytanie żeby chwilę odpocząć od natłoku myśli lub emocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana, migała mi w sumie gdzieś ta książka, ale póki co nie przekonała mnie do siebie. Może kiedyś, jak będę miała szansę kupić ją w jakiejś okazyjnej cenie, to po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten gatunek literacki i chętnie sięgnę po tę książkę:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz taki gatunek literacki to książka jak najbardziej dla Ciebie. :)

      Usuń
  4. Ja lubię thrillery psychologiczne, więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz taki gatunek literacki to jak najbardziej polecam Ci tą książkę. Będziesz zadowolona. :)

      Usuń
  5. Książka intryguje :) Być może przeczytam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sięgniesz po tą pozycję, bo naprawdę nie jest ona aż tak tragiczna.

      Usuń
  6. Też uwielbiam książki ale i seriale , możecie o tym poczytać na moim blogu https://galeriaokazji.blogspot.com/2017/10/moje-ulubione-seriale.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię thrillery psychologiczne, więc pewnie w końcu się na nią skuszę ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą przyjemnością zachęcam do przeczytania tej książki, bo wydaje mi się, że się nie rozczarujesz. :)

      Usuń
  8. Nie przepadam za thrillerami, ale polecę koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam dawno temu, ale mnie nie ujęła. Niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy może mieć swoje zdanie i ja Twojego nie mam zamiaru krytykować, ponieważ jak przeczytałaś wyżej mnie dopiero od połowy książka porwała.

      Usuń
  10. Ja jestem ciekawa, lubię thrillery, a tej książki jeszcze nie znam, więc skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam bardzo serdecznie do przeczytania tej pozycji, bo jeżeli lubisz taki gatunek to książka może przypaść Ci do gustu. :)

      Usuń
  11. Słyszałam o tej książce, ale nie miała okazji do przeczytania.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś to nadrobić, bo może się okazać, że książka ta jest dla ciebie odpowiednia. :)

      Usuń
  12. Nie mój gatunek literacki, więc sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jak już to sięgam po książki psychologiczne, poradniki biznesowe czy kryminały więc pewnie nie sięgnę po tę pozycję.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, ponieważ może się okazać, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  14. Mam ta książkę od jakiegoś czasu na mojej chciej-liście i jakoś nie mogę się za nią zabrać, ciągle wpada mi w ręce coś nowego ale chyba wyciągnę "Bliźniaczą miłość" na przód listy bo bardzo lubię thrillery psychologiczne a od jakiegoś czasu mam ochotę na coś dobrego :)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że książka może Ci się spodobać.
      Mam nadzieję, że szybko po nią sięgniesz i dasz mi znać co o niej myślisz. :)

      Usuń
  15. To jedna z tych książek, które "niby mogłabym czytać", ale w sumie... to mi się nie chce. Zwłaszcza, ze ja ciągle czytam o intrygach i kłamstwach, tylko w fanatycznym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie Cię i nie mam zamiaru Cię nakłaniać do czytania. :)

      Usuń
  16. Jestem ciekawa co zdarzy się między tą trójką bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie osobiście odrzuca już ten opis :D Zupełnie nie w moim stylu :D A gdzie krew, barwne morderstwa? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gatunek literacki, więc szanuję twoją opinię. :)

      Usuń
  18. Od dawna ciekawi mnie ta historia, więc prędzej czy później na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak będziesz już po to dasz mi znać:)

      Usuń
  19. lubię jak książki zaskakują czytelnika, niby są nijakie, a potem następuje zwrot akcji i nie można się oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o tej książce. Z chęcią ją przeczytam ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię thrillery psychologiczne, więc może kiedyś się skuszę na tę pozycję. :) Brzmi ciekawie, chociaż szkoda, że wciąga tak naprawdę dopiero od połowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tym bardzo rozczarowałam, ale może akurat u Ciebie będzie inaczej.

      Usuń
  22. Ooo, fajny opis, dodaję na półkę "do przeczytania" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To zdecydowanie moje klimaty, uwielbiam thrillery psychologiczne :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by taką książkę przeczytać :)
    Naprawdę super, więc biorę w ciemno :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja opinia Ci się spodobała. Mam nadzieję, że z książką będzie tak samo. :)

      Usuń
  25. Ostatnio też jakoś trafiam na książki, które wciągają dopiero po jakimś czasie... ale czasem można dać takiej książce szansę... bo może to u mnie jest taki zastój czytelniczy?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak u Ciebie to i też u mnie, ponieważ co raz częściej trafiam na książki, które nie chcą mnie wciągnąć.

      Usuń
  26. Może sięgnę po tą książkę. Chociaż bardziej wolę czytać horrory. :D
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale horror to nie jest, ale może Ci się spodobać.

      Usuń
  27. Lubię thrillery psychologiczne, o tej książce słyszałam i mam ją w planach czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok to się cieszę i mam nadzieję, że dasz znać jak już będziesz po, bo jestem ciekawa Twojej oceny.

      Usuń
  28. uwielbiam thrillery psychologiczne! :D <3 wiec z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię thrillery. Skusze się i na ten, ale nie wiem kiedy. ;)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię thrillery, więc chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Super cieszę się z tego powodu. :) Zachęcam z całych sił do sięgnięcia po nią.

      Usuń
  32. Świetna historia, bardzo mi się podobała i trzymała mnie ciągle w napięciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia bardzo fajnie napisana, tylko, że mnie niestety od połowy książki wciągnęła :( szkoda.

      Usuń
  33. Lubię thrillery psychologiczne i chętnie bym się z tą książką zmierzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdziesz czas na przeczytanie jej.

      Usuń
  34. Mam tę książkę na swojej półce od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że bardzo chcę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie polecam jak lubisz takie gatunki literackie :)

      Usuń
  35. Bardzo zachęcający wpis, na pewno sięgnę po nią dzięki Tobie :)

    ZAPRASZAM NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zachęciłam Cię do przeczytania :) Motywuje mnie to do dalszego pisania :)

      Usuń
  36. Mam mieszane uczucia, ale kiedyś może się zdecyduję po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
PAMIĘTAJ.!.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.!.